Tarahi Sites

طراحی سایت اسلامشهر

دفتر مرکزی: آدرس:تهران ، سعادت آباد ، بین سرو و شهرداری ، خیابان بخــشایش ، کوچه بهــار 5 ، پلاک 10، طبقه اول

دفتر اسلامشهر: آدرس:تهران، اسلامشهر ، ابــتدای خیابان باغ فیض ، مجتمع تجاری نگین ، طــبقه منفی اول ، واحد 22

تلفن:02156695004 تلفن: 02156693409
تلفن:02156693407 تلفن: 02156693406
موبایل:09193292976 موبایل:09333833344
ایمیل:info@tarahisites.ir

طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر

طراحی حرفه ای سایت در اسلامشهر

بهترین شرکت طراحی سایت در اسلامشهر !

طراحی سایت در شهر اسلامشهر

این را ما نمیگوییم میتوانید نمونه کار های ما را مشاهده کتید .

طراحی سایت در شهر اسلامشهر یک چالش برای شرکت ما در منطقه بود ، برای اینکه طرح مسئله قیمت گذاری بر روی پلن های حرفه ای و از آنطرف کم نشدن کیفیت کار در شعبات دیگر در دستور کار تیم طراحی سایت در اسلامشهر قرار گرفت . از این رو ما برای طرح کیفیت وقیمت برنامه های ویژه ای برای طراحی سایت داریم

طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه‌ای
طراحي سايت حرفه اي با وردپرس، بهترین نرم افزار و برنامه ساخت وبسایت توسط شرکت و گروه طراح سایت حرفه ای اسلامشهر
صاحبان کسب و کارهای حرفه ای، که تشکیلات خود را بر اساس اصول حرفه ای مدیریت بنا کرده اند، معمولا برای وبسایت خود به دنبال یک شرکت طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه‌ای هستند، تا وجهه مطلوبی از خود به نمایش بگذارند و حضور معتبری را آنلاین تجربه کنند.

در طول ۱۵ سال سابقه فعالیت در صنعت جوان طراحی وب، انجام پروژه‌های متعدد طراحی وب و کسب مهارت در ساخت سایت حرفه‌ای ، از شرکت داده‌ورزان، چهره ای سرشناس در این زمینه ساخته است. ما مفتخر به سرویس دهی مناسب به مشتریان عزیزی هستیم که ایده آل نگر، کمال‌گرا و دارای طبع ظریف هستند و خوشحالیم که با ساخت سایت های حرفه‌ای، نقشی اندک در رونق دهی کسب و کار و جریان آزاد اطلاعات داشته باشیم.

بهترین شرکت طراح وب
عضو شورایعالی انفورماتیک
عضو سازمان نظام صنفی
گواهی سیستم مدیریت محتوا
بهترین شرکت طراح وب ایرانبهترین شرکت طراح وب ایران
طراحي سايت حرفه اي و طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر با وردپرس و طراحی و ساخت سایت حرفه ای اسلامشهر با بهترین نرم افزار و برنامه طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و مشاهده تعرفه و هزینه طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر با قیمت مناسب و تشریح طریقه ساخت و چگونگی طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و طراحی وبسایت حرفه ای اسلامشهر صنعتی، فروشگاهی و شرکتی و طراحی وب سایت فوق حرفه ای توسط شرکت و گروه طراح سایت حرفه ای اسلامشهر و طراحی حرفه ای قالب سایت و ساخت وب سایتهای فوق حرفه ای در کرج و اصفهان و تهران و شیراز و تبریز و مشهد و رشت و قم و کرمان و اهواز و اراک و بیرجند-طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر شرکتی
(Professional Corporation Site Design IslamShahr)
طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر شرکتی
طراحی انواع وبسایت های صنعتی و شرکتی به صورت حرفه‌ای ، توسط گروه طراح حرفه ای.

طراحي سايت حرفه اي و طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر با وردپرس و طراحی و ساخت سایت حرفه ای اسلامشهر با بهترین نرم افزار و برنامه طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و مشاهده تعرفه و هزینه طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر با قیمت مناسب و تشریح طریقه ساخت و چگونگی طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و طراحی وبسایت حرفه ای اسلامشهر صنعتی، فروشگاهی و شرکتی و طراحی وب سایت فوق حرفه ای توسط شرکت و گروه طراح سایت حرفه ای اسلامشهر و طراحی حرفه ای قالب سایت و ساخت وب سایتهای فوق حرفه ای در کرج و اصفهان و تهران و شیراز و تبریز و مشهد و رشت و قم و کرمان و اهواز و اراک و بیرجند-طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای
(Professional Corporation Site Design IslamShahr)
طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای
راه‌اندازی انواع فروشگاه‌های اینترنتی و وبسایت‌های تجارت الکترونیک به صورت کاملا حرفه ای.

طراحي سايت حرفه اي و طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر با وردپرس و طراحی و ساخت سایت حرفه ای اسلامشهر با بهترین نرم افزار و برنامه طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و مشاهده تعرفه و هزینه طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر با قیمت مناسب و تشریح طریقه ساخت و چگونگی طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و طراحی وبسایت حرفه ای اسلامشهر صنعتی، فروشگاهی و شرکتی و طراحی وب سایت فوق حرفه ای توسط شرکت و گروه طراح سایت حرفه ای اسلامشهر و طراحی حرفه ای قالب سایت و ساخت وب سایتهای فوق حرفه ای در کرج و اصفهان و تهران و شیراز و تبریز و مشهد و رشت و قم و کرمان و اهواز و اراک و بیرجند-طراحی حرفه ای سایت خبری
(Professional Site Design for News)
طراحی حرفه ای سایت خبری
طراحی فوق حرفه ای وب سایت های خبری و مجله های اینترنتی خبری و سایت خبرگزاری.

جذاب‌ترین،‌ زیباترین و بهترین نمونه های طراحی سایت شرکت داده‌ورزان
گواه هنر طراحی و توانایی بالا و سابقه تجارب تیم فنی داده‌ورزان در اجرای پروژه‌های زیبا، مدرن و متفاوت برای برندهای مطرح و صاحب نام کشور.

اگر ما |بودیم،
آنگاه می‌توانیم مفید|باشیم.
مزایای طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه‌ای با وردپرس
شرح اینکه چرا برنامه اوپن سورس جهانی وردپرس، بهترین نرم افزار ساخت سایتهای حرفه ای و طراحی وب فوق حرفه‌ای است.

بروزرسانی صفحه بصورت زنده
دارا بودن امکان حرفه ای آپدیت و ویرایش عناوین، عکس ها و متون سایت، در حالتی که با اکانت مدیریت سایت لاگین هستید، بدون نیاز به رفتن به پنل ادمین، مستقیما از روی ظاهر سایت، با استفاده از استودیوی ویرایش زنده حرفه ای شرکت ایده آل نوین.

مدیریت تم بصورت کشیدنی رهاکردنی
دارا بودن امکان مدیریت حرفه ای تمپلیت صفحه اول و صفحات داخلی، با روش کشیدن و رها کردن بصورت Drag and Drop آیتم ها روی تصویر و جابجا سازی و داپلیکیت کردن آبجکت ها بدون درگیر شدن با مفاهیم فنی نظیر HTML و CSS و Javascript و JQuery.

سئو و بهینه سازی برای گوگل
بهره مندی از افزونه حرفه ای مدیریت سئوی سئویوست که امکان بررسی میزان سئودوست بودن صفحه در حین ویرایش آن را میدهد و با برشمردن و خاطرنشان کردن اشکالات سئویی محتوا، به بهینه سازی صفحه برای موتور جستجو و ارتقاء رتبه سایت در گوگل کمک می کند.

کاهش اتوماتیک حجم عکسهای آپلودی
دارا بودن امکان حرفه ای کاهش حجم اتوماتیک و خودکار عکس ها و تصاویر آپلودی ادمین با الگوریتمهای هوش مصنوعی، چنانکه بدون افت کیفیت تصویر، حجم فایل عکس ها ، گاه تا یک سوم مقدار قبلی، کاهش پیدا کند که منجر به افزایش سرعت لود سایت خواهد شد.

آمار : چرا باید سایت را حرفه ای طراحی کرد؟
کاربران
۳۹%
پیمایش سایت را متوقف می‌کنند اگر لود عکس‌ها بیش از حد طول بکشد.
مصرف‌کنندگان
۸۰%
سایت را ترک خواهند کرد، اگر محتوا روی دیوایس ایشان بدرستی نمایش نیابد.
مردم جهان
۱۴%
گفته‌اند انتظار دارند صفحه اول سایت با محتوا، زیر دو ثانیه لود کامل شود.
خدمات تخصصی ما به انواع سایتهای حرفه ای
خدمات متفاوت شرکت داده‌ورزان در زمینه راه‌اندازی سایت حرفه‌ای و فوق‌حرفه‌ای، نسبت به دیگر فعالان صنعت طراحی وب

وارد کردن حرفه ای اطلاعات در صفحات داخلی
وارد کردن حرفه ای اطلاعات در صفحات داخلی
این مهم را فهمیده‌ایم که اگر با همکاری نزدیک با مشتری و دریافت کامل محتوا از او، اگر ما ورود کامل اطلاعات را بر عهده بگیریم، سایت حرفه ای اسلامشهر تر و باز پشتیبانی خود ما کاسته خواهد شد.

طراحی بنر و اسلایدهای هنری حرفه ای
طراحی بنر و اسلایدهای هنری حرفه ای
برای پیشگیری از کاهش کیفی سایتها بعد از تحویل، مادامیکه سایت تحت پشتیبانی ماست، طراحی بنرهای مناسبتی حرفه ای و عکس های اسلایدر را، با جان و دل، بر عهده می‌گیریم.

طراحی فرم‌های الکترونیک حرفه ای
طراحی فرم‌های الکترونیک حرفه ای
کار کردن با افزونه حرفه ای فرم ساز را به مشتری خواهیم آموخت، اما به وی می گوییم که اگر خواست فرم های الکترونیک از حد مشخصی حرفه ای تر بسازد، می‌تواند این مهم را بما بسپارد.

قبل از اقدام به راه اندازی سایت حرفه ای اسلامشهر، به این موارد بیندیشید…
ادمین حرفه ای برای بهره‌برداری از سایت حرفه ای اسلامشهر
وقتی سایت حرفه‌ای می‌خواهید می‌بایست توانایی‌های بهره‌برداری خود را هم لحاظ کنید. مطابق با قانون طبیعت، بروزرسانی و نگهداری سایت‌های حرفه‌ای قدری مشکلتر و زمانبرتر از سایت‌های عادی خواهد بود. همچنانکه رانندگی و نگهداری یک خودروی خاص، نسبت به خودروهای معمولی متفاوت است. آیا ادمینی که از طرف شما متصدی بروزرسانی سایت می‌شود دانش گرافیک دارد؟ دانش سئو؟ شناخت صفحه آرایی؟ سلیقه هنری؟ قلم ژورنالیستی؟ روانشناسی مخاطب؟ درک فنی و تخصصی از وب و نرم‌افزار مدیریت محتوا؟

محتوای حرفه ای برای وبسایت حرفه ای اسلامشهر
میزبانی و هاستینگ مناسب برای سایت حرفه ای اسلامشهر
نیازمندی به پشتیبانی حرفه ای سایت
کسب و کار حرفه ای و عملکرد حرفه ای
ما به همه کشور، خدمات طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه‌ای می‌دهیم
شهرهایی که ما در آن پروژه های طراحی وبسایت حرفه ای اسلامشهر کار کرده‌ایم نظیر کرج و اصفهان و تهران و شیراز و تبریز و مشهد و رشت و قم و کرمان و اهواز و اراک و بوشهر

طراحي سايت حرفه اي و طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر با وردپرس و طراحی و ساخت سایت حرفه ای اسلامشهر با بهترین نرم افزار و برنامه طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و مشاهده تعرفه و هزینه طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر با قیمت مناسب و تشریح طریقه ساخت و چگونگی طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و طراحی وبسایت حرفه ای اسلامشهر صنعتی، فروشگاهی و شرکتی و طراحی وب سایت فوق حرفه ای توسط شرکت و گروه طراح سایت حرفه ای اسلامشهر و طراحی حرفه ای قالب سایت و ساخت وب سایتهای فوق حرفه ای در کرج و اصفهان و تهران و شیراز و تبریز و مشهد و رشت و قم و کرمان و اهواز و اراک و بیرجند-نقشه پراکندگی جغرافیایی مشتریان طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه‌ای شرکت داده‌ورزان
طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر در تهران
طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر در تهران
(Professional Website Design in Tehran)
طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر در تهران
ساخت وبسایت حرفه‌ای در تهران توسط شرکت طراحی وب سایت حرفه ای اسلامشهر تهران و طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر در تهران و طراحی حرفه ای سایت تهران.

طراحی وب سایت حرفه ای اسلامشهر تبریز
(Tabriz Professional Website Design)
طراحی وب سایت حرفه ای اسلامشهر تبریز
ساخت سایت حرفه‌ای در تبریز و راه اندازی وبسایت حرفه ای اسلامشهر در تبریز و دیزاین حرفه ای سایت های تبریزی و بازطراحی حرفه ای سایت برای تبریز.

طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر در مشهد
(Professional Website Design in Mashhad)
طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر در مشهد
طراحی وب سایت حرفه ای اسلامشهر در مشهد و ساخت سایت حرفه ای اسلامشهر مشهد توسط متخصص طراحی حرفه ای در مشهد مبتنی بر اصول طراحی حرفه‌ای.

طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر شیراز
(Shiraz Professional Website Design)
طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر شیراز
ساخت سایت حرفه ای اسلامشهر شیراز و طراحی حرفه ای وب سایت در شیراز و طراحی حرفه ای سایت در شیراز توسط یک شرکت طراح حرفه‌ای.

طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر اصفهان
(Esfahan Professional Website Design)
طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر اصفهان
طراحی حرفه ای وب سایت اصفهان و طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر در اصفهان و طراح سایت حرفه ای اسلامشهر در اصفهان و طراح گرافیک حرفه ای در اصفهان.

طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر در رشت
(Professional Web Design in Rasht)
طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر در رشت
طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر در رشت توسط تیمی متخصص در طراحی پورتال حرفه‌ای و ساخت وبسایت های حرفه ای.

​لیست قیمت انواع خدمات طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه‌ای
پارامترهای تاثیرگذار بر محاسبه نرخ هزینه و مبلغ تعرفه خدمات ساخت وبسایت حرفه ای اسلامشهر و طراحی وبسایت های فوق حرفه‌ای

طراحی سایت شخصی حرفه ای
کارکردهای جالبی که بهترین سایت‌های فوق حرفه ای دنیا دارند
اما جای آن‌ها در طراحی حرفه ای پورتال های داخلی خالی است!

معرفی حرفه ای پرسنل و کارکنان
Professional Introduction of Personnel and Staff

شرکت فانتوم لند در طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه‌ای خود، صفحه ای را به معرفی اعضای تیم خود، اختصاص داده است :

در این صفحه چهره سیاه و سفید پرسنل، در یک بک گراند مشکی، کار شده است و ما در دو سوی چهره وسطی، حاشیه باریکی از دو چهره مجاور را می بینیم که به ما حکم می کند می‌توانیم به بعدی یا قبلی برویم، همچنانکه عبور ماوس روی آن با نوشتن عبارت Drag ما را وادار به کشیدن به چپ یا راست میکند.
به محض فشردن دکمه ماوس و نگه داشتن برای کشیدن به چپ یا راست، چهره در افکتی حرفه ای، تغییر حالتی جالب توجه میدهد و چهره ها حرکت میکنند تا تصویر روی نفر بعد ثابت شود.
زیر تصویر هر کس نام او و سمتش در تیم آورده شده و حالت عکسبرداری از همه پرسنل یکسان و متحدالشکل است.
این نحو عکسبرداری و معرفی کارکنان نشان از پایدار بودن اعضای تیم دارد.
نمونه: سایت شرکت فانتوم لند
نمایش حرفه ای نمونه‌کارها
Portfolio Professional View

شرکت توسعه وب کیوبرتو، در طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه‌ای خود، در معرفی نمونه کارها بسیار حرفه ای عمل کرده است :

۵ نمونه کار برتر خود را با حرف انگلیسی اول نام پروژه، که بصورت فونت درشت، نیم رنگی و نیم سفید خط خط با همان رنگ، پیاده کرده است.
رنگ بخش رنگی متناسب با رنگ اصلی وب سایت نمونه کار است و شماتیک گرافیکی بکار رفته در آن هم منسوب به موضوع آن پروژه است.
نام، شرحی کوتاه از پروژه را آورده و سپس لینک رفتن به آن نمونه کار را هم بدست داده است.
در عین حال به همین صورت تنوع نمونه کار و تجربیاتش را هم به رخ کشیده است.
نمونه: شرکت توسعه وب کیوبرتو
معرفی حرفه ای خدمات
Professional Web Design for Introduction of Services

شرکت فضای مربع ها، در طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه‌ای خود، جایی که می خواسته خدمات خود را در زمینه رشد بازاریابی دیجیتال، معرفی کند:

یک دایره ترسیم کرده که در بک گراند آن با یک ویدیوی پس زمینه ما تصویر آدم های این مجموعه را در حال صحبت کردم می بینیم.
روی دایره اسامی این افراد و اینکه هر کدام از کدام دپارتمان هستند و متخصص در ارائه چه سرویسی آورده شده است.
کاربر با کلیک روی نام هرکس می‌تواند وبدیوی مربوط به او را ببیند.
معرفی کاملا حرفه ای سرویس، توسط متخصص هر سرویس، به نحوی کاملا جذاب و کاربردی.
نمونه: سایت شرکت فضای مربعها
عکاسی حرفه ای سایت
Professional Shooting of Products

شرکت پخت نان پرفکت لوف، در طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه‌ای خود، از عکس های بسیار باکیفیتی استفاده کرده است :

عکسبرداری های ماکروی های رزولوشن که با دقتی بالا جزئیات نان را به نمایش می گذارد.
باز کردن وسط یک نان نیمه حجیم و عکسبرداری نزدیک از خلل و فرج نان و نمایش تصویری از خمیر در حال تخمیر نان، انقدر زیبا و واقعی و ملموس است که انسان ناخودآگاه بوی نان تازه را در مشام خود احساس میکند و دهنش برای مزه مزه نان داغ تازه از تنور بیرون آمده آب می افتد.
این نوع عکسبرداری، یک عکسبرداری کاملا هنری و صنعتی است و به صورت تخصصی انجام شده است.
استفاده از عکس های حرفه ای با رزولوشن بالا، جلوه بصری بسیار زیبایی به سایت میدهد.
نمونه: وب سایت شرکت پخت نان پرفکت لوف
ویدیوی پس زمینه حرفه ای
Professional Background Video

دانشگاه سوارت مور، در طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه ای خود، در صفحه اول، از ویدیو پس زمینه استفاده کرده است :

یک ویدیوی کوتاه تکرارشونده صامت جذاب که در چند ثانیه دیدی جامع از محیط آموزشی، اساتید، دانشجویان، فرهنگ و فضای کار در اختیار بیننده می گذارد.
حرکات آهسته افقی دوربین، نمایش انرژی و حرارت مدرسین و نشان دادن لبخندها، بر شادابی کار می افزاید.
استفاده از یک ویدئو بک گراند حرفه ای به جذابیت‌های سایت بسیار می‌افزاید و با توجه به افزایش سرعت پهنای باند این روزهای کاربران، ترندی جذاب در طراحی محسوب می شود.
البته تولید ویدیوی پس زمینه حرفه ای کار هر کسی نیست و متخصص این فن را می خواهد.
نمونه: وبسایت دانشگاه سوارت مور
نمایش حرفه ای سیارات منظومه
The Professional View of the Planets

شرکت ناسا، در سایت معرفی سیستم خورشیدی خود که کاملا دارای طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه‌ای است، از ویدیوهای سیارات منظومه شمسی در اسلایدر خود استفاده کرده است :

کره هر در وسط تصویر می چرخد و دارای بک گراند با رنگی خاص است. نام سیاره در کنار آن با حروف درشت نوشته شده و اگر کاربر کاوش سیاره را کلیک کرد به صفحه اختصاصی معرفی آن سیاره هدایت می شود.
در صفحه اختصاصی هر سیاره ، می توان سیاره را چرخاند و از زوایای مختلف سطح آن را تماشا کرد. نقاط خاصی روی هر سیاره مشخص شده که در صورت کلیک در پنجره موقتی اطلاعات کاملتری در مورد پدیده آن نقطه بدست میدهد.
در همان صفحه اول عکس های بی نظیری از نمای کره دوست داشتنی زمین از سیارات دیگر بدست داده است.
نمایش اعداد و ارقام شگفت آور از عمر پنجاه ساله کاوشگر آپولو ۱۱، از مسیری که پیموده است و … انسان را به وجود می‌آورد.
سایت شرکت ناسا
معرفی حرفه‌ای پیچیدگی علمی
Professional Introduction of Scientific Complexities

در سایت معرفی تکنیک ویرایش ژنی CRISPR، در طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه‌ای خود، با اسکرول صفحه غوغا کرده است :

این تکنیک فوق پیشرفته ویرایش ژنی، موضوع علمی پیچیده ای است که این سایت سعی کرده است کاربر را در کمال زیبایی و سادگی با آن آشنا کند.
در ابتدا دو دگمه می آید که میخواهید ببینید این تکنیک چگونه کار می کند یا می خواهید کاربردهای آن را بدانید. اگر دگه چگونه کار می کند را کلیک کنیم، ویدیو پس زمینه آغاز می شود.
همزمان با اسکرول صفحه به پایین ویدیو پلی می شود و نحوه ویرایش ژن توسط موتور ژنی را نمایش میدهد.
در هر مرحله از ویدئو اسامی را روی نقاطی از تصویر نمایش میدهد که میتوانید کلیک کنید و اطلاعات کاملتر بگیرید.
نمونه : سایت معرفی تکنیک ویرایش ژنی CRISPR
معرفی آنلاین حرفه ای محصول
Professional Online Introducing a Product

شرکت کفش آدیداس، در طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه‌ای خود، در صفحه معرفی محصولات جدید :

در یک تم تیره با بک گراند مشکی، عکس یک کفش را در نور کم انداخته است، طوری که کنجکاوی کاربر به دیدن جزئیات کفش، تحریک می شود.
وقتی شما نشانگر ماوس خود را روی محصول حرکت می دهید، نور به آن قسمت تابیده می شود و در نمایی کاملا سه بعدی جزئیات و ظرایف کفش را می بینید.
در نوع تکنیک استفاده شده نوردهی، به دلیل تابش نور از نزدیک، خلل و فرج و برجستگی ها و فرورفتگی های کفش کاملا مشخص می شود و بازدیدکننده درک کاملی از زبری، نرمی، پوشش و استایل کفش پیدا میکند.
روشی بی نظیر و فوق حرفه ای در معرفی یک محصول تمام عیار.
نمونه: سایت شرکت کفش آدیداس
نمایش حرفه ای کاربرد محصول
View Professional Product Applications

شرکت گوگل، در طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه‌ای خود، در صفحه محصول هاب نست، کاربردهای متنوع این محصول را زیرکانه به تصویر کشیده است:

صفحه با اسلایدری شامل ویدیوهای تبلیغاتی ساخته شده برای محصول گوگل نست هاب ، آغاز می شود.
در ادامه نشان می دهد چطور در حالت عادی و بیکار، می‌تواند قاب عکس عزیزان شما باشد و چطور می تواند کنترل پانل تنظیم درجه دما و روشنایی منزل شما باشد.
چطور می‌تواند دستیار آموزشی شما در آشپزی باشد.
تمام این موارد با استفاده خلاقانه از عکس های اسلایدر ساده اتفاق می افتد.
نمونه: سایت معرفی محصول هاب نست شرکت گوگل
طراحی حرفه ای روایت داستانی
Professional Design Narrative of a Story

شرکت نشنال جئوگرافیک، در طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه‌ای خود، صفحه ای را به نقل یک داستان تکان دهنده اختصاص داده است :

قصه، داستان دختر جوان زیبایی است که با یک شلیک غیرعمدی به صورت خود، زیبایی اش را نابود می کند و اینکه چطور به مدد جراحان زبردست و انسان دوست، بعد از سه سال ،صاحب صورت جدیدی از یک اهدا کننده می شود.
این داستان تکان دهنده، در یک منطق روایت گونه، سکشن به سکشن پیاده شده است و بعضی سکشن ها حاوی عکس و بعضی حاوی قطعه ای کوتاه ویدیویی هستند.
در عین حال، هیچ چیز حال به هم زن و بیش از حد متاثرکننده نیست.
روایت قصه گونه محتوا، یکی از موفق ترین ترندهای طراحی وب است.
نمونه: شرکت نشنال جئوگرافیک
پرسش‌های متداول درباره طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر و ساخت وب فوق حرفه‌ای
اگر سوالی دارید که پاسخش را اینجا مشاهده نمی‌کنید در پرسیدنش از ما راحت باشید.

طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر بدون کدنویسی امکان پذیر است؟ آیا با سی‌ام‌اس‌های آماده می‌توان سایتی حرفه‌ای داشت؟
بر خلاف آنچه در بدو امر تصور می‌شود و بر خلاف آنچه متاسفانه بعضی همکاران ما، آگاهانه یا ناآگاهانه تبلیغ می‌کنند، تنها راه رسیدن به یک سایت حرفه ای اسلامشهر، استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای آماده و خصوصا اوپن سورس است. برنامه‌نویسی اختصاصی یک سایت از صفر، مطلقا آن را حرفه ای نمی‌کند و حتی از سطحی‌ترین امکاناتی که ضعیف‌ترین سی‌ام‌اس‌های آماده هم از آن بهره‌مندند، بی‌نصیب می‌مانید. به عبارت بهتر، به جز در موارد بسیار به‌ندرت ایده‌پردازانه، که آنچه مشتری می‌خواهد در هیچ هسته اوپن‌سورس آماده‌ای نباشد!، در بقیه موارد، نوشتن از صفر، محض خطاست و مشتری را با مشکلات فراوان روبرو می‌کند. درست مثل اینکه شما به جای خرید یک خودرو از کمپانی خودروساز، بخواهید در گاراژ خود یک خودرو از صفر بسازید!

نمونه طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر را کجا ببینم؟ بهترین نمونه کارهای حرفه ای در کجا جمعند؟
بهترین نرم افزار طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر چیست؟ نرم افزار ساخت سایت حرفه ای اسلامشهر کدام است؟ کدام نرم افزار سایت ساز حرفه ای است؟
ارزانترین طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر را کجا دارد؟ طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر ارزان قیمت داریم؟ طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر با قیمت مناسب چطور؟
ساخت سایت حرفه ای اسلامشهر شامل چه اجزایی است؟
چگونگی طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر؟ مراحل طراحی یک سایت حرفه ای اسلامشهر؟ طریقه ساخت سایت حرفه ای اسلامشهر؟
سفارش طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر؟ چگونه باید سفارش دهم؟
ویژگی های طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر چیست؟
بهترین طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر را چگونه بیابم؟ چگونه یک شرکت طراح وب حرفه ای را پیدا کنم؟
اصول طراحی سایت حرفه ای اسلامشهر چیست؟
اگر سوال شما بی‌پاسخ مانده، از ما بپرسید.
خدمات جانبی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *