طراحی سایت تهران

واکنشگرا (ریسپانسیو)

سایت طراحی شده برای شما حالت ریسپانسیو را دارا خواهد بود به این صورت که نسخه موبایل،تبلیت،لپ تاپ ، نمایشگر خانگی و … را بصورت اختصاصی طراحی خواهیم کرد که در صورت جستجوی سایت شما با هر کدام از این دستگاه ها سایت شما مناسب همان سایت لود خواهد شد.

پشتیبانی حرفه ای

تیم طراحی سایت در تهران با تکیه بر دانش متخصصین خود توانسته است در ۹ سال همراهی شما عزیزان بصورت مستمر و ۲۴ ساعته پشتیبانی سایت ها را بر عهده داشته باشد تا سایت شما به هیچ عنوان با قطعی و هک شدن از سمت هکرها روبرو نشود.

طراحی قالب اختصاصی

شرکت طراحی سایت تهران با در نظر داشتن تمامی سلیقه ها اقدام به طراحی سایت با نیاز شما می نماید که این طراحی اختصاصی شامل قالب گرافیکی و بدون نمونه مشابه در اینترنت می باشد ، بنابراین شما سایت طراحی شده برای شما از لحاظ رنگ و طراحی مانند درخواست شما خواهد بود

کاربری آسان

شرکت طراحی سایت تهران با در نظر گرفتن تمامی آموزش های لازم برای مدیریت سایت و سئو سایت بهترین پنل کاربری را با ظاهر و کاربردی آسان در نظر گرفته است تا مدیران سایت به راحتی مطالب ، اخبار ، عکس ف محصولات و … را خود در سایت بارگذاری نمایند.

طراحی سایت در تهران

خدمات طراحی سایت در تهران با جمعی از متخصصین طراحی سایت درسال ۱۳۹۰ شروع به کار کرده است که با توجه به افزایش چشمگیر صنعت تجارت الکترونیک ما توانسته ایم همچنان در کنار شما نیاز های طراحی سایت و تبلیغات مجازی را بر عهدع داشته باشیم.

سئو(بهینه سازی برای موتور جستجوگر)

تیم طراحی سایت تهران با تکیه به دانش و تجربه های متعدد خود در زمینه سئو سایت میکوشد که همراه تمامی الگوریتم های مورد توجه گوگل را برای سئو سایت رعایت کند ، از این رو سایت شما با سرعت بالا از سمت سرور های گوگل و کرم های خزنده گوگل بررسی و ایندکس میشود.

خط مشی شرکت طراحی سایت تهران

۱۳۹۲ ۱۳۹۳

سال پنجم

طراحی سایت در تهران در این چند ساله بارها با شرکت در جشنواره وب توانسته تحسین شما دوستداران وب و آپ ها را برانگیزد و تمام تلاش و انگیزه ما به دست آوردن تکنولوژی نو در طراحی وب سایت های نو اور و خلاق می باشد.

۱۳۹۵ - ۱۳۹۶

سال ششم

کسب جایزه بهترین وخلاقانه ترین طراحی سایت در مجموع شرکت های ایده ال نوین بود ف که با همراهی شما عزیزان و متخصصین شرکت توانسته ایم بهترین و خلاق ترین طراحی سایت را انجام داده و نظر شما دوستداران را جلب کنیم.

۱۳۹۶ - ۱۳۹۷

سال هفتم

بکارگیری جدیدترین راهکارها در زمینه بهینه سازی وب سایت، افزایش ترافیک سایت و ارتقاء رتبه بندی در موتورهای جستجو،ارائه مشاوره و خدمات متنوع در زمینه بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی و فروش از طریق اینترنت،حضور فعال در انجام پروژه ها در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای کاربردی تحت وب،ارتقاء مداوم سطح علمی و توانایی فنی شرکت برای انجام پروژه های ملی و بین المللی

۱۳۹۷ - ۱۳۹۸

سال هشتم

ارائه امکانات متعدد فناوری های تحت وب با تمرکز بر کاربردهای تجاری همچون افزایش فروش محصولات و خدمات مشتریان ، خط مشی ما بر مبنای کرامت انسانی، اعتماد متقابل و كار گروهی هدفمند استوار است و همواره در تلاش برای رقابت، آزمایش، ارزیابی مجدد و بهبود استانداردهای حرفه ای خود می باشیم.

۱۳۹۰ - ۱۳۹۱

سال اول

با ثبت شرکت ایده آل نوین شروع به کار کردیم تا توانستیم بهترین تیم طراحی سایت در تهران و اسلامشهر را از دید شما کاربران به ثبت برسانیم ، در سال های اولیه تکیه شرکت بر طراحی ارزان سایت در منطقه بود.

۱۳۹۱ - ۱۳۹۲

سال دوم

در سال دوم تمامی تلاش تیم برای برپایی کمپین های تبلیغاتی با شعار با ما رتبه ۱ گوگل باشید شدن تا توانستیم با خرید اکانت رسمی ادزورد گوگل پا بر دنیای تبلیغات مجازی گوگل شویم و بتوانیم نیاز شما را رفع کنیم

۱۳۹۲ - ۱۳۹۳

سال سوم

اضافه شدن متخصصین طراحی اپلیکشن نقطه ی قوتی بر شاکله اصلی شرکت طراحی سایت تهران بود که ما توانستیم به بهترین شکل ممکن نیازهای سایت و اپلیکشنی مشتریان خود را بصورت حرفه ای با تیمی از متخصصین در همین امر را جوابگو باشیم .

۱۳۹۳ - ۱۳۹۴

سال چهارم

رفته رفته در شرکت طراحی سایت تهران ما با نظارت بر مشتریان قبلی خود و مشاوره دادن به آنها برای هرچه بهتر دیده شدن در فضای مجازی و بازار بزرگ گوگل همواره کوشیدیم که با تکیه بر تخصص خود و بدون نیاز به کپی کردن از شرکت های همسان نیازها را دیده و درصدد رفع مشکلات بگردیم.

تجربه

میزان تجربیات ما در گذشت ۸ سال بصورت آنالیز شده :

رضایت مشتریان ۹۵%
پشتیبانی ۱۰۰%
اضافه شدن تخصص جدید ۸۰%
تخصص طراحی سایت ۱۰۰%
تخصص طراحی اپلیکشن ۱۰۰%
تخصص گوگل ادز ورد ۱۰۰%

نمونه کارهای طراحی سایت تهران

نمونه کارهای شرکت طراحی سایت تهران

برای نمایش تمامی سایت های طراحی شده وارد منوی نمونه کار ها شوید

لیست قیمت

لیست قیمت استاندارد طراحی سایت تهران

این قیمت ها با توجه به یک پلن استاندارد قیمت گذاری شده است  و در صورت سفارشی سازی افزایش قیمت شامل بسته انتخابی می شود.

اختصاصی

۲.۱میلیون

تمام امکانات سایت حرفه ای
برنامه نویسـی اختصاصی
قالب اختصاصی گــرافیکی
فروشگاه آنلاین حــرفه ای
سیــــســـتم پشـــتیبانی
چت آنلاین
و ...

اکنون سفارش دهید

حرفه ای

۱.۷میلیون

امکانات سایت استاندارد
قالب بهینـه بــرای گوگل
قالـب کاملا اختصـــاصی
آمــــوزش ســئو
آمـــار بـــازدیــــد
بلاگ اختصاصی

اکنون سفارش دهید

استاندارد

۱.۲میلیون

تمام امکــــانات سایت پایه
مـاژول مــــعرفی پرســــنل
ماژول پرسش های متداول
نمونه کارها
صفحه ساز
مــقــالـــات

اکنون سفارش دهید

پلن پایه

۸۰۰هزار تومان

قالب پیش فرض
اسلایدر تصاویر
معرفی خدمات
معرفی مشتریان
آلبوم تصاویر
فرم تماس با ما

اکنون سفارش دهید

در تماس باشید

طراحی سایت تهران

برای مشاوره با تیم طراحی سایت در تهران با پر کردن فرم زیر منتظر تماس از طرف تیم پشتیبانی و فروش ایده آل نوین باشید.

تلفن و ایمیل
شماره تلفن

۰۲۱۵۶۶۹۵۰۰۴ / ۰۲۱۵۶۶۹۳۴۰۹

۰۲۱۵۶۶۹۳۴۰۷ / ۰۲۱۵۶۶۹۳۴۰۶

۰۹۱۹۳۲۹۲۹۷۶ / ۰۹۳۳۳۸۳۳۳۴۴

موقعیت ما

آدرس:تهران ، ســـعادت آبـــاد ، بـینسرو و شهرداری ، خیابان بخــشایش، کوچه بهــار ۵ ، پلاک ۱۰، طبقه اول

خطا: فرم تماس پیدا نشد.